Friday, December 23, 2011

started new life :)

ni kisah perjalanan seorang hamba Allah
sepanjang aku hidup kat uitm Melaka :p
poyos je kan?
xde pape yang aku nak kongsikan,
sekadar renungan untuk diri aku sendiri,
apa yang jadi kat diri aku biar dia, dan Allah je yang tahu.
mungkin dia yang terbaik untuk aku, aku je tak nampak semua tu.
mungkin, kan? aku pun xtau kenape dan mengapa aku buat keputusan macam ni.
yes ! awak memang hebat, awak yang terbaik diantara yang terbaik pernah saya jumpa!
ape semua kisah saya yang awak tahu sebelum ni, itu semua kisah diri saya sebelum matang.
fikiran pun entah ape aku fikirkan, keputusan pun entah ape keputusan yang aku buat.
lately, aku dah banyak belajar menghargai orang, termasuklah awak! aku tahu,
aku takkan ada peluang lagi, aku takkan ada lagi disisi sesiapa, cuma harapan dan doa aku ialah,
aku nak tengok orang yang aku sayang bahagia walaupun bukan dengan aku. terimakasih banyak-banyak untuk dia yang banyak berkorban jiwa raga untuk aku, bersusah payah demi aku, aku je tak hargai kau, aku ni insan hina, insan xmulia dimata kau, tapi aku ada nilai budi bahasa.

p/s: thanks for those yang banyak bagi semangat kat aku untuk teruskan perjuangan. let the past be the past. time to change, goodbye. takecare

No comments:

Post a Comment