Sunday, November 6, 2011

who respect me, I will give respected :)

DONE !
I already comeback from , lalalalala .
HAHA.
comeback from what ?
Let you know guys.
already comeback from Negeri Sembilan.
okey, act. aku nak cakap pasal give respect.
those who respect me, I will give surperb respected. surely !
jage perkataan tu before nak berkate-kate.
fikir perasaan orang lain same.
okey, now. saya dah hilang rase nak hormat awak !
awak tahu kenape?
even awak muda dari saya, tapi awak xreti nak hormat
orang yang lebih tua dari awak.
dari situ, saya tahu macam mane adab awak dengan parents awak !
peoples out there, jage airmuka parents korang k!
diorang tak nak malu disebabkan perangai buruk korang!
sesuka hati mencarut, sesuka hati marahmarah!
saya tak cakap saya ni baik,
tapi saya ada budi bahasa ! k, Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment